Tuesday 17 March 2015

Pengenalan (About Me)


Helloooooooo =)
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua yeww. saya bersemangat berblog sebab ingin berkongsi cerita tentang saya dan sekeliling. hehe. Sharing is caring and caring is loving . right ?? 

Serba sedikit saya nak kongsi tentang diri saya , cerita sikit-sikit jela tentang saya nie . yang tak berapa menarik hehe dan seorang insan yang lemah. Amboi ayat. Saya seorang pelajar lagi . baru budak mentah yang sedang timba ilmu dan pengalaman jadi jika ada kesilapan .maaf lah yew .

Saya pelajar Kolej Vokasional Nibong Tebal Sem 3 tahun je baru tapi banyak pengalaman bila saya masuk kolej tuu contohnya :

  1. Sahabat
  2. Saingan
  3. Penjagaan diri
  4. Senior
  5. Karenah orang
  6. Sistem pembelajaran
  7. Cara Handle kawankawan
  8. Cemburu
  9. Dan sebagainya

Banyak jugak la pengalaman saya tuhh. Mr. Ironman jugak. Banyak bantu bila saya dalam kesusahan dan dia     banyak berubah sekarang. thanks a lot dear berubah for me. Balik ke   pangkal jalan saya mengambil course Pengurusan Perniagaan. sebab nye ?? Entah la sebab saya minat sikit-sikit dalam nak berniaga nie tapi   lepas masuk je course ni saya suka amali dan teori yang      pensyarah ajar . mula-mula kompetesi dalam modul masa sem 1 memang senang tapi makin lama makin mencabar otakkotakk . 

Haha . membebel panjang pulak maaf ye.
sekian terima kasih sesiapa yang sudi  dengar cerita saya nie

~ See You Soon ~


1 comment: